close

The best one of my favorite songs, share with my dear friends.

The Living Years released in 1989, this single reached number 1 in Australia, Canada, Ireland and US. Just at the  year, after I (James Yu) got my master's degree. On my way back to Taiwan, I went to Hawaii for a vacation. The first time I heard this song was in the Hawaiian Opera Hall. I always have this song in my heart. Until now, I  have found and appreciated this beautiful song again.

http://bit.ly/2kt3DCK

我最喜歡的歌曲中最好的一首,與親愛的朋友分享。

1989年發行的Living Years,這一單曲在澳大利亞,加拿大,愛爾蘭和美國排名第一。 就在這一年,在我(James Yu)獲得碩士學位之後。 在回台灣的路上,我去夏威夷度假。 我第一次聽到這首歌是在夏威夷歌劇院。 我心裡總是有這首歌。 直到現在,我再次發現並欣賞這首美妙的歌曲。

幫忙推薦本群組『人生歡喜就好』,不勝感激喔! line://nv/recommendOA/@cfb0578f (按此推薦給您的好友)

Atravel.jpg

arrow
arrow
    文章標籤
    我最喜歡的歌曲
    全站熱搜

    台灣旅行家詹姆士 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()